Pages

Thursday 12 December 2019

Tiga tahun kemudian...

Wow...lamanya blog ni tak berusik. Aku dah kahwin hampir 3 tahun. Banyak perkara berlaku yang tak tercatat dalam ni. Of course banyak benda dah berubah jugak. So, apa yang terbaru sekarang?

Aku? Dah pun selamat menjadi isteri kepada Mohamad Hazwie Bin Ma'rof selama 2 tahun 7 bulan. Last entry aku masih lagi tengah buat persiapan majlis. Majlis bertunang sempat catat dalam ni. Pheww lega.Haha. Majlis resepsi? Nanti-nanti kalau ada masa aku buat 1 entry khas walaupun dah banyak lupa. Tapi, nasib baik persiapan kahwin aku ada buat 1 buku khas yang ada catat banyak benda penting sebagai kenangan. Maybe buku tu akan banyak bantu aku untuk write-up entry majlis sendiri. Pasangan yang akan kahwin boleh guna jugak tips aku ni nanti kalau korang rajin nak buat la. 

Kehidupan selepas berkahwin? Lepas kahwin aku resign dari kerja lama. Aku ikut Hazwie pindah Ipoh. Duduk Ipoh dalam 10 bulan dan kiteorng decide nak settle down KL semula. So, pindah lah pulak kiteorang ke KL. Di KL, aku kerja semula la. Rindunya nak jadi housewife yang boleh generate income dari rumah. Alhamdulillah, aku bahagia dengan rumah tangga walaupun masih tak ada rezeki dikurniakan baby. Tapi takpe, bercinta dulu lama-lama sikit.haha. 

Fizikal sekarang? Of course masih kurrrrrrr...ok dah gemok!kah. Ala, nanti-nanti la diet. Tapi, semalam baru aku dapat tahu yang aku dah dapat penyakit gastrik. Uwaaaaaaaa. Malam tadi muntah-muntah dekat 4 kali, lepastu rasa loya je. Terus pergi klinik and yesss..gastrik. Macam-macam la kan? 

So far, itu je aku dapat update untuk kalini. Nanti slow-slow nak update semula daily life hidup aku sebagai kenangan. Dah tua nanti boleh baca semula..ok bye!

Terimalah gambar terbaru kami. Awwwww.Hahaha

No comments:

Post a Comment